Zamawiający:
INSTYTUCJA KULTURY ZAMEK KRZYŹTOPÓR W UJEŹDZIE
Adres:
Ujazd 73
27-570 Iwaniska
Kontakt:
tel. 15 86 01 133, fax. 15 86 01 133
E-mail:zamek@krzyztopor.org.pl
Strona www: www.krzyztopor.org.pl
Numer ID: 22
Data publikacji:
2018-07-05 23:25:50
Przedmiot: Wybór Wykonawcy na montaż platformy schodowej (windy) dla osób niepełnosprawnych.
Treść przetargu:
Termin składania ofert
do dnia 20-07-2018
Numer ogłoszenia
1123309
Status ogłoszenia
Aktualne
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy dostarczyć do Prowadzącego
postępowanie osobiście na adres:
Kancelaria Prawna Jakóbik i Ziemba S.K., ul. Warszawska 7, lok. 27A, 25-328
Kielce lub e-mailem na adres: przetargi@kancelariajiz.pl, z dopiskiem „Oferta
dla Zamku Krzyżtopór”.
Termin składania ofert upływa dnia: 20.07.2018 r. o godz. 12:00
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
przetargi@kancelariajiz.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Alojzy Jakóbik
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
606206214
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest :
Platforma, montowana na wewnątrz bryły obiektu w ciągu trasy zwiedzania.
• platforma schodowa dla osób niepełnosprawnych z wysokiej jakości stali
nierdzewnej,
• automatycznie otwierana,
• słupki toru jezdnego i tor jezdny krzywoliniowy ze stali nierdzewnej, słupki
toru jezdnego mocowane wklejanymi kotwami ze stali nierdzewnej długości min.
80cm
• sterowanie z platformy przyciskowe,
• blokada kluczykowa oraz możliwość zdjęcia blokady również za pomocą zestawu
bezprzewodowego (pilot),
• podłoga antypoślizgowa,
• barierki zabezpieczające przed zjechaniem wózka.
Platforma musi posiadać certyfikaty i dopuszczenie polskiego Urzędu Dozoru
Technicznego. Wykonawca winien przygotować dokumentację i uzyskać pozwolenie
Urzędu Dozoru Technicznego do eksploatacji.
Dostarczone na budowę urządzenie musi być sprawdzone pod względem jakości,
wymiarów, itp. Zgodnie z wymaganiami określonymi w ww. parametrach technicznych
i dokumentacji projektowej. Każdy element dostarczony na budowę podlega
odbiorowi pod względem:
- jakości urządzenia
- zgodności z dokumentacją projektową,
- zgodności z certyfikatami i atestami. Odbiór urządzenie potwierdza Inspektor
Nadzoru na piśmie. Sposób transportu i składowania powinien być zgodny z
warunkami i wymaganiami podanymi przez producentów. Wszystkie wyroby należy
przechowywać w magazynach zamkniętych. Stosować tylko urządzenia sprawdzone,
posiadające stosowne certyfikaty i atesty stanowiące kompleksowe rozwiązania
systemowe.
Dane techniczne platformy przychodowej:
• udźwig - min. 225 kg
• moc - min. 0,5 kW
• prędkość podróżowania - min. 0,15 m/s
• zasilanie - 24 DC / 220V-230V ~50Hz
• szyna - mocowana do słupków przytwierdzonych do muru kotwami,
• wymiary platformy -min. 830x800 mm, wymiar w opcji zaakceptowany przez
Zamawiającego
Z uwagi na zmieniające się warunki rynkowe jako rozwiązanie równoważne dla
elementów konstrukcji platformy zaprojektowanych ze stali nierdzewnej dopuszcza
się wykonanie elementów ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo pod warunkiem
zachowania właściwości i cech pozostałych parametrów wytrzymałościowych i
użytkowych na poziomie nie gorszym od założonych w rozwiązaniu podstawowym
projektu. Sposób i rozwiązanie materiałowe mocowania, kotwienia platformy
pozostają bez zmian.
Zamówienie jest współfinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Działanie 4.4 „Zachowanie dziedzictwa kulturowego i
naturalnego” Osi 4 „Dziedzictwo naturalne i kulturowe” Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: świętokrzyskie Powiat: opatowski Miejscowość: Ujazd
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wybór wykonawcy na montaż platformy schodowej (windy) dla osób niepełnosprawnych
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest :
Platforma, montowana na wewnątrz bryły obiektu w ciągu trasy zwiedzania.
• platforma schodowa dla osób niepełnosprawnych z wysokiej jakości stali
nierdzewnej,
• automatycznie otwierana,
• słupki toru jezdnego i tor jezdny krzywoliniowy ze stali nierdzewnej, słupki
toru jezdnego mocowane wklejanymi kotwami ze stali nierdzewnej długości min.
80cm
• sterowanie z platformy przyciskowe,
• blokada kluczykowa oraz możliwość zdjęcia blokady również za pomocą zestawu
bezprzewodowego (pilot),
• podłoga antypoślizgowa,
• barierki zabezpieczające przed zjechaniem wózka.
Platforma musi posiadać certyfikaty i dopuszczenie polskiego Urzędu Dozoru
Technicznego. Wykonawca winien przygotować dokumentację i uzyskać pozwolenie
Urzędu Dozoru Technicznego do eksploatacji.
Dostarczone na budowę urządzenie musi być sprawdzone pod względem jakości,
wymiarów, itp. Zgodnie z wymaganiami określonymi w ww. parametrach technicznych
i dokumentacji projektowej. Każdy element dostarczony na budowę podlega
odbiorowi pod względem:
- jakości urządzenia
- zgodności z dokumentacją projektową,
- zgodności z certyfikatami i atestami. Odbiór urządzenie potwierdza Inspektor
Nadzoru na piśmie. Sposób transportu i składowania powinien być zgodny z warunkami
i wymaganiami podanymi przez producentów. Wszystkie wyroby należy przechowywać
w magazynach zamkniętych. Stosować tylko urządzenia sprawdzone, posiadające
stosowne certyfikaty i atesty stanowiące kompleksowe rozwiązania systemowe.
Dane techniczne platformy przychodowej:
• udźwig - min. 225 kg
• moc - min. 0,5 kW
• prędkość podróżowania - min. 0,15 m/s
• zasilanie - 24 DC / 220V-230V ~50Hz
• szyna - mocowana do słupków przytwierdzonych do muru kotwami,
• wymiary platformy -min. 830x800 mm, wymiar w opcji zaakceptowany przez
Zamawiającego
Z uwagi na zmieniające się warunki rynkowe jako rozwiązanie równoważne dla
elementów konstrukcji platformy zaprojektowanych ze stali nierdzewnej dopuszcza
się wykonanie elementów ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo pod warunkiem
zachowania właściwości i cech pozostałych parametrów wytrzymałościowych i
użytkowych na poziomie nie gorszym od założonych w rozwiązaniu podstawowym
projektu. Sposób i rozwiązanie materiałowe mocowania, kotwienia platformy
pozostają bez zmian.
Zamówienie jest współfinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Działanie 4.4 „Zachowanie dziedzictwa kulturowego i
naturalnego” Osi 4 „Dziedzictwo naturalne i kulturowe” Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Kod CPV
45313000-4
Nazwa kodu CPV
Instalowanie wind i ruchomych schodów
Harmonogram realizacji zamówienia
Zakończenie robót nastąpi w terminie do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Załączniki
· Załącznik nr 9 i 10 Dokumentacja
· załącznik nr 5 oświadczenie o powiazaniach kapitałowych
· Załącznik nr 4 oswiadczenie-podstawy-wykluczenia
· Załącznik nr 3 oswiadczenie warunki-udzialu
· załącznik nr 2 istotne_postanowienia
· załącznik nr 1b Wykaz_osob do punktacji
· Załącznik nr 1a informacja o podwykonawcach
· załącznik nr 1 Formularz_oferty
· SIWZ
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
Wiedza i doświadczenie
a) wykonanych robót
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych
wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami
prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
inne dokumenty;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym
okresie wykonał:
jedną robotę budowlaną związaną z montażem platformy schodowej lub windy dla
niepełnosprawnych. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosi minimum
50 000,00 zł brutto.
Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w
sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Potencjał techniczny
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych
przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje
n/w osobami:
Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadającym doświadczenie w pełnieniu
funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy montażu platformy schodowej
lub windy dla niepełnosprawnych
Do wykazu osób w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie
Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do
właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada
Prawo budowlane.
Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22
grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r. poz. 65)
przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od
obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej
lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż
do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie
jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
Warunki zmiany umowy
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
13. 1 Oświadczenie woli (Oferta) zawiera;
1. Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem „formularza oferty” – załącznik nr
1 do SIWZ. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację
przedmiotu zamówienia to RYCZAŁT. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia
należy uwzględnić łącznie wszystkie dane z analizy, dokumentacji projektowej,
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wnioski
wypływające z zalecanej do przeprowadzenia wizji lokalnej. Sam przedmiar robót
nie stanowi podstawy do wyceny robót do wykonania. Do wynagrodzenia
ryczałtowego ma zastosowanie art. 632 Kc.
2. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.2 (załącznik nr 3 i 4 SIWZ)
3. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych – według wzoru
stanowiącego załącznik nr 5 do Oferty
4. Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a)
5. Wykaz osób do punktacji (załącznik nr 1b)
6. Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez
pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające
pełnomocnika do tej czynności.
7. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą
oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności
opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d)”.
13. 2 Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunki podmiotowe -
składane na wezwanie Zamawiającego
1. Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami
potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót 9.4.2 a) - załącznik nr 8 SIWZ
2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z
opisanym warunkiem 9.4.2 b) - załącznik nr 6 SIWZ
3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej zgodnie z
opisanym warunkiem 9.4.3
4, Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.3
x Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na
podstawie art. 24 ustawy.
4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4
5. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o
braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów. (dokumenty te
zostały określone w pkt. 9.4.4 )
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1 Cena brutto 80%
2 Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 20%
1 Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 80
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
-80 wskaźnik stały
2 Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
Ocena w tym kryterium zostanie dokonana następująco:
Kierownik budowy
Posiadający doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika
robót (od rozpoczęcia do zakończenia inwestycji) przy montażu platformy schodowej
lub windy dla niepełnosprawnych w ilości:
• 1 przedsięwzięcie – 0 pkt.
• 2 przedsięwzięcia – 10 pkt.
• 3 przedsięwzięcia – 20 pkt.
Informację należy wskazać załączniku nr 1b, który należy złożyć wraz z ofertą.
Nie złożenie wskazanego załącznika, bądź nie wskazanie inwestycji, na których
nabyte zostało doświadczenie skutkowało będzie nie przyznaniem punktów w
niniejszym kryterium oceny ofert.
Wykluczenia
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy,
wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz przedłoży na
potwierdzenie następujące dokumenty;
a) art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w
zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest
przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd
zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15
maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1508) lub którego
upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł
układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje
zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd
zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28
lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (t.j. Dz.U.2017 r. poz. 2344); - wymagany
dokument; odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.
24 ust. 5 pkt.1 ustawy.
9.4.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt.
9.4.4, składa odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub
miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w pkt. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym
odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych
do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,
złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę
lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis
pkt. c) stosuje się odpowiednio.
9.4.6 Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo
lub kapitałowo z Zamawiającym. Każdy z Wykonawców, odpowiadając na zapytanie
ofertowe, złoży. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych –
według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Oferty.
Zamawiający - Beneficjent
Nazwa
INSTYTUCJA KULTURY ZAMEK KRZYŻTOPÓR W UJEŹDZIE
Adres
27-570 Ujazd
świętokrzyskie , opatowski
Załączone pliki:
Decyzja konserwator
(decyzja_konserwatora_1.pdf - 841.541 KB) Data publikacji: 2018-07-05 23:32:26 Redaktor: Janusz Wójcik
Decyzja warunki zabudowy
(decyzja_warunki_zabudowy_1.pdf - 4038.054 KB) Data publikacji: 2018-07-05 23:32:57 Redaktor: Janusz Wójcik
Decyzja starostwo
(Dezycja_Starostwo_1.pdf - 1772.617 KB) Data publikacji: 2018-07-05 23:33:28 Redaktor: Janusz Wójcik
ogłoszenie o zamówieniu
(ogloszenie_o_zamowieniu_1.docx - 23.109 KB) Data publikacji: 2018-07-05 23:34:05 Redaktor: Janusz Wójcik
Projekt budowlany platforma schodowa kompletny
(projekt_budowlany_platforma_schodowa_kompletny_1.pdf - 10127.58 KB) Data publikacji: 2018-07-05 23:37:38 Redaktor: Janusz Wójcik
Przedmiar robot
(przedmiar_robot_1.pdf - 377.077 KB) Data publikacji: 2018-07-05 23:38:17 Redaktor: Janusz Wójcik
SIWZ
(SIWZ_1.doc - 311.296 KB) Data publikacji: 2018-07-05 23:39:25 Redaktor: Janusz Wójcik
Specyfikacja techniczna wymagania ogolne
(specyfikacja_techniczna_wymagania_ogolne_1.pdf - 9216.507 KB) Data publikacji: 2018-07-05 23:40:11 Redaktor: Janusz Wójcik
Zalacznik nr 9 i 10 Dokumentacja
(zalacznik_nr_ 9_i_10_Dokumentacja_1.docx - 12.544 KB) Data publikacji: 2018-07-05 23:40:52 Redaktor: Janusz Wójcik
Formularz nr 1 Formularz oferty
(zalacznik_nr_1_Formularz_oferty_1.doc - 152.064 KB) Data publikacji: 2018-07-05 23:41:26 Redaktor: Janusz Wójcik
Zalacznik nr 1a informacja o podwykonawcach
(zalacznik_nr_1a_informacja_o_podwykonawcach_1.doc - 83.968 KB) Data publikacji: 2018-07-05 23:42:08 Redaktor: Janusz Wójcik
Zalacznik 1b Wykaz osob do punktacji
(zalacznik_nr_1b_Wykaz_osob_do_punktacji_1.doc - 145.408 KB) Data publikacji: 2018-07-05 23:42:40 Redaktor: Janusz Wójcik
Zalacznik nr 2 istotne postanowienia
(zalacznik_nr_2_istotne_postanowienia_1.doc - 137.216 KB) Data publikacji: 2018-07-05 23:43:15 Redaktor: Janusz Wójcik
Zalacznik nr 3 oswiadczenie warunki udziału
(zalacznik_nr_3_oswiadczenie_warunki_udzialu_1.docx - 83.73 KB) Data publikacji: 2018-07-05 23:43:56 Redaktor: Janusz Wójcik
Zalacznik nr 4 oswiadczenie podstawy wykluczenia
(zalacznik_nr_4_oswiadczenie_podstawy_wykluczenia_1.docx - 87.466 KB) Data publikacji: 2018-07-05 23:44:30 Redaktor: Janusz Wójcik
Zalacznik nr 5 oswiadczenie o powiazaniach kapitalowych
(zalacznik_nr_5_oswiadczenie_o_powiazaniach_kapitalowych_1.doc - 97.28 KB) Data publikacji: 2018-07-05 23:45:21 Redaktor: Janusz Wójcik
Zalacznik nr 6 Wykaz osob
(zalacznik_nr_6_Wykaz_osob_1.doc - 143.36 KB) Data publikacji: 2018-07-05 23:45:58 Redaktor: Janusz Wójcik
Zalacznik nr 7 Wzor umowy
(zalacznik_nr_7_Wzor_umowy_1.docx - 115.849 KB) Data publikacji: 2018-07-05 23:46:43 Redaktor: Janusz Wójcik
Zalacznik nr 8 Wykaz robot
(zalacznik_nr_8_Wykaz_robot_1.doc - 140.8 KB) Data publikacji: 2018-07-05 23:47:07 Redaktor: Janusz Wójcik
Opublikował: Janusz Wójcik, data publikacji: 2018-07-05 23:48:50
Ostatnia zmiana: Janusz Wójcik, data: 2018-07-05 23:48:50
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu